חידושים רבותיי, חידושים

שנת 2018 נפחה בסערה, למרות שבחוץ חמים ויבש. בכל הנוגע לעיצוב הבית, מותגים וחברות עושים לילות וימים כדי להביא אלינו הצרכנים את הדבר הגדול הבא בתחום. כך גם חברות הפרזול שמציעות לרגל השנה החדשה מגוון מוצרים שיהפכו את פעולות הבישול, האחסון, הגיהוץ ועוד רבים נוספים. אלה ונוספים עתידים להפוך את החיים של כולנו להרבה יותר קלים ונוחים.. צילומים בכתבה באדיבות דומיסיל

כשמדובר בעיצוב הבית, במקרים רבים רכיב אחד קטן יכול להוביל לשינוי גדול ולהפוך את ההתנהלות בו לקלה ונוחה בהרבה. חברות ומותגים מציגים בחודשים האחרונים פתרונות חדשים בתחומים שונים המיועדים לחלקי הבית השונים, בהם גם מותגי הפירזול הבינלאומיים. .

הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל

כך למשל מנגנון פרזול מיוחד בשם ECLIPSE של המותג האיטלקי SALICE, המיובא ארצה על ידי חברת 'דומיסיל' ומאפשר את כניסתן של דלתות המטבח וארונות השירות לתוך כיס מיוחד. לדברי לירן פורמן, מנהל השיווק של דומיסיל, "המנגנון הייחודי מהווה מענה אידיאלי לחדרים או מעברים צרים בהם המרחב אינו מאפשר פתיחה רגילה של הדלתות. מנגנון ה ECLIPSE נפתח לתוך כיס מובנה ברהיט וכך מותיר את החלל נטול מכשולים גם תוך כדי עבודה. בד בבד הוא מותיר את מראה החלל אסתטי גם בזמן העבודה בו.  פתיחת הדלתות מאוזנת, שקטה ורציפה ובולם מיוחד מאפשר פתיחה וסגירה איטית ללא טריקה.".

מגמה נוספת, שהפוכת לבולטת יותר ויותר בשנים האחרונות היא מתן הדגשי צבע גם כשמדובר בסגנון מינימליסטי מובהק. לדברי פורמן, "דפנות מגרות מדגם VIONARO  האיכותי, ידיות ריהוט, ידיות אינטגרליות ואפילו תריסי גלילה יכולים להפוך ליצירה ייחודית, עשירה וססגונית, שלא נראה בשום בית אחר.

הטכנולוגיה החדישה מאפשרת להעשיר את מראה המטבח ולהתאים את פרטי הפרזול לסכמת הצבעים המדוייקת של בחלל כולו. ניתן בקלות להתאים את צבע הפריטים לסגנון ולקונספט הנבחר. לאלה שמעדיפים מראה דינמי ורענן, ניתן לצבוע כל אחד מהפריטים בגוון שונה ובכך ליצור לוק מלא צבע ושמחה. את צבעי הפריטים ניתן לבחור ממגוון הגוונים של מניפת ה-RAL . תהליך הצביעה עצמו  כולל ייבוש וקליה בתנור מה שמבטיח את עמידות הפריטים לאורך שנים ארוכות".

תכירו את ה-  CUBEE וה-BOXI!

קירות הבית הם ללא ספק אחד הכלים המרכזיים להכניס את הסגנון והאווירה המבוקשים לחלל הנתון, ולא פחות חשוב משמשים כאלמנט פונקציונלי בו ניתן להטמיע בצורה אלגנטית אקססוריז ואביזרים כמו ספרים ופריטים סנטימנטליים אותם נרצה להציג לראווה. "בדיוק לשם כך פיתחנו את סדרת ה-CUBEE, אומר פורמן. "סדרת כוורות ומדפים מעוצבים, עשויים אלומיניום, שבכוחם להוות FOCAL POINT מוקפד, יוקרתי ועכשווי. עוביו של האלומיניום ממנו עשויים מוצרי הסדרה  עומד על 15 מ"מ בלבד ועל כן, הם מאפשרים ליצור מימד וויזואלי מעודן ויוקרתי ונדמה שהם מרחפים בחלל. ניתן להשיגם במגוון גדלים ועומקים ולשלב ביניהם בקומפוזיציות רנדומליות, סימטריות או א-סימטריות בהתאם לקונספט החלל עד לכדי יצירת מראה ייחודי ONE OF HIS KIND"

כוורות ומדפי ה-CUBEE נצבעים בצביעה אלקטרוסטטית איכותית המבטיחה את איכותם ועמידותם, וניתן להשיגם בגווני שחור, לבן, גרפיט ונירוסטה או לחילופין להזמינם בכל צבע מתוך מניפת ה-RAL, בהזמנה מיוחדת.

גם יחידות האחסון המודולריות מאלומיניום לתליה או העמדה במטבח כיכבו בתערוכה. סדרת ה-BOXI  שפיתחה דומיסיל מאפשרת להתקין יחידות במגוון מידות וגדלים, באופן קל לתליה המתחבר למבנה מטבח קיים ואידיאלי גם למטבחים שנמצאים בשלב התכנון. במוצרי ה-BOXI ניתן להשתמש כחלק מ"אי המטבח" או כיחידת מידוף עצמאית. יחידות הסדרה זמינות בצבע שחור וכמובן שניתן להזמינן בגווני מניפת ה-RAL בהזמנה מיוחדת.

וזה לא הכל! קבלו מבחר  פיתוחים נוספים שיככבו בבתים של כולנו בשנים הקרובות

 

LINX- מנגנון פתיחה מקבילית לדלת של מותג האיכות היפני SUGATSUNE.

תנועת דלת ברדיוס קטן המהווה פתרון אידיאלי לחללים צפופים במיוחד כמו ארונות מטבח, ארונות בחדר אמבט, ארונות בחדר הכביסה ועוד. זוכת פרס העיצוב היוקרתי לשנת 2017 עבור עיצוב מוצר. סגירה שקטה עם בלימה רכה – בולם טריקה מובנה שהינו חלק מהמנגנון.
מזווה נשלף מסדרת המזווים החדשה , בעל מתקני אחסון ייעודיים לבקבוקי יין. המנגנון מותקן על גבי מסילות טריקה שקטה .

משטח מונע החלקה במגירות המטבח ובכלל, מתאים למניעת תזוזת הכלים בעת פתיחת וסגירת מגירות.
המשטח שטוח וניתן לחיתוך והתאמה בקלות לכל מידה רצויה. מיקום והסרה בנוחות במגירה וממנה, ללא הדבקה.
משטח הגנה מפני נוזלים. לצערנו – מי מאיתנו לא חווה נזילה מתחת לכיור? המשטח מיועד להנחה מתחת לכיור, או בארונות לאחסון בקבוקים, להגנה על יחידות הארון מנזקי נוזלים. משטח בגודל 1מ"ר יכול לאגור עד 4 ליטר נוזל  והוא מגיע ברחבים שונים בהתאמה לכל סוגי הארונות.  זמין בגימורים של נירוסטה מבריקה/לבן ונירוסטה מבריקה/שחור.

מתקן גיהוץ קומפקטי, חסכוני במקום וניתן לשליפה מהירה ופשוטה.
למתקן רגליים נשלפות, ליציבות, מנגנון סגירה שקטה מובנה לקיפול הרגל וניתן להתקינו על דופן ימין או
שמאל. מגיע עם מדף מתקפל, להנחת המגהץ

מראה נשלפת לארון, הניתנת להתקנה דו-צדדית – ניתן להתקין את המסילה בצד ימין או בצד שמאל.
גובה המראה: 1000מ"מ. רוחב המתקן במצב סגור בתוך הארון 120 מ"מ.