יצירות אמנות כחלק מתפיסת העיצוב

תפיסת העיצוב העכשווית דוגלת ביצירת מרחב בו לכל פריט תפקיד חשוב ביצירת מכלול מהודק ומוקפד העולה בקנה אחד עם הקונספט המבוקש. מעצב הרהיטים יפרח בן צבי מיישם מגמה מבורכת זו הלכה למעשה, ומציג לצד רהיטיו הייחודיים מגוון עשיר של יצירות אמנות מתוך ליין מיוחד לעיצוב הבית של גלריית האמנות הספרדית  NOVOCUADRO.

יפרח בן צבי, קרדיט צלם שי אפגין (7)

יפרח בן צבי. צלם: שי אפגין

 ייחודן הגדול של אלה טמון בכך שהן מיועדות עבור אלו המעוניינים לשדרג ולהעשיר את מרחב המגורים. מחיריהן נגישים וניכר כי האמנים העומדים מאחוריהן ערים לתמות העיצוב ולניואנסים הנדרשים בעיצוב הבית המודרני ומקפידים ליצור אמנות מדויקת עבורו.

עיצוב של יפרח בן צבי. צלם: שי אפגין

 יצירותיהם של האמנים הספרדיים הפועלים תחת גלריית NOVOCUADRO זוכים להצלחה מטאורית ברחבי העולם ולא בכדי. הליין הייחודי מוצג במאות נקודות  נבחרות ברחבי הגלובוס – החל מטוקיו יפן ועד ריאד שבערב הסעודית- כולן מתמחות בעיצוב הבית ועל כן שיתוף הפעולה בין הגלריה לסטודיו של בן צבי הידוע בעיצוביו הפיסוליים והארכיטקטוניים איננו מקרי. 

 

המבקרים בסטודיו נחשפים עתה לתצוגת TOTAL LOOK מושלמת ומוצאים, תחת קורת גג אחת, כמעט את כל מה שצריך ליצירת החלל המושלם.  היצירות המרשימות מוצעות במגוון מידות וגדלים: 70 ס"מ X 90 ס"מ, 100 ס"מ X150 ס"מ, והגדולות ביותר 150 ס"מ X150 ס"מ. טווחי המחירים נעים בין 2,600 ש"ח ל 8,900ש"ח ליצירה, כאשר ניתן גם להזמין רפרודוקציה של היצירה הרצויה.