שיפוץ של אקספרס צבע במגדלי התאומים ברמת גן

אבי קהתי מחברת אקספרס צבע מספר על החברה ועל פרויקט גדול שהיא בצעה לאחרונה במגדלי התאומים ברמת גן. הטקסט המובא כאן, הינו של קהתי.

קצת עלינו: אנחנו חברה "אקספרס צבע". אנו מתמחים בצביעת חללים גדולים תוך זמן קצר.אנחנו חברה שמתמחה בצביעה בלילה על מנת לא להפריע בשעות הפעילות השוטפת של לקוחותינו.
בין לקוחותינו: גוגל, וויז, נכסי אריאל ועוד.
על פרויקט מגדלי התאומים בר"ג: לפני כל עבודה שאנו מבצעים, אחרי שלב עיצוב ובחירת הצבע, מגיע מהדנס צבע מבית טמבור אשר בודק את רמת וסוג הקירות על מנת שהעבודה תהיה בגמר ביצוע המעולה ביותר וכן תישמר לאורך זמן רב, לכן חשוב מאוד  להתאים את הצבע המיוחד לכל קיר לפני תחילת כל עבודה.
הסרנו טפטים ישנים ובלויים מהלוביים ומעברים, החלקנו ושייפנו את כל הקירות, שזה היה אתגר עצום להשאיר את המקום נקי לחלוטין עד למחרת ב-7 בבוקר, מאחר ונדרש במקום המון שיופים וזהו מקום סגור. וכמובן צביעה מלאה יפה ואיכותית בכל הקירות: צביעה ידנית ע"י מברשת של כל המסגרות, חלונות, שקעים ופאנלים וצביעת שתי שכבות על כל הקירות, על ידי סופר קריל.
כמובן שלא חסכנו בשום דבר וכל החומרים מבית טמבור בלבד, עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
העבודה בוצעה בשני המגדלים, 62 לוביים,סה"כ 24.000 מ"ר, כאשר ההתקדמות היתה בקצב של 800 מ"ר ביום, כך שהעבודה הסתיימה בתוך 30 יום בלבד!
ביצוע וליווי על התקדמות העבודה ואיכותה בוצע ע"י אדריכלית ומעצבת פנים, דניאל מזרתי  http://www.mazeraeti.com/