דלתות נסתרות – דרך ייחודית לעצב את הבית

בלא מעט סרטים וסדרות טלוויזיה, אנחנו נתקלים לא פעם בדלתות שנפתחות במקומות שונים מבלי שאנחנו יכולים להבחין שמדובר בדלת. אנחנו יכולים לראות דלתות כאלה בתוך המבנה, בין אם זה בית או משרד, וכן מחוץ למבנה, כדלת חיצונית.

הרעיון של דלתות אלה, הוא לספק עיצוב חלק, ישר ונקי, עיצוב מודרני לכל דבר. הדלתות מותקנות באופן כזה, שאין משקופים בולטים אלא הם נסתרים והדלת נסגרת אל הקיר ונבלעת בתוך העיצוב הכללי של המבנה. באופן כזה אנחנו יכולים בעצם ליהנות מקיר שהוא אחיד במבנה שלו וכן אחיד בעיצוב. הדבר היחידי שמשתנה הוא החומר. מרחוק כל הקיר נראה אחיד לגמרי.

דלתות אלה הן דלתות נסתרות והן נחשבות מאוד פופולאריות כיום בעיצוב בתים חדשים, הן בתים פרטיים והן דירות מגורים, כמו כן הן מאוד פופולאריות במשרדים ובמבנים אחרים. מדובר על דלתות שמספקות עיצוב מודרני, הייטקיסטי למבנה, עיצוב חדשני שמבטל את העיצוב הישן, זה שהיה מוכר לנו בזכות משקופים וקורות בולטים, אשר הבליעו את הדלתות וכך יצרו פער מסוים, בין הקיר לדלת.

דלתות נסתרות כאמור, הן מאוד פופולאריות היום מאחר והן משפרות באופן ניכר את העיצוב של המקום. בזכות העובדה שמדובר בדלתות שמאפשרות לנו ליהנות מעיצוב אחיד, הרי שאנחנו יכולים לשחק איתן בצורה הרבה יותר מגוונת, כלומר, אנחנו יכולים לבחור דוגמאות שונות של צבעים, דוגמאות שונות של חומרים, זה פותח בפנינו אפשרויות רבות יותר לעיצוב.

לפני שנסביר כיצד אפשר להשתמש בדוגמאות של דלתות נסתרות בצורה נכונה, חשוב להדגיש, מאחר והתקנתן דורשת מאיתנו התקנת משקופים נסתרים, הרי שההחלטה האם להשתמש בדלתות כאלה ולא בדלתות רגילות, צריכה להתקבל בשלב התכנון של המבנה, עוד לפני שאנחנו מתחילים בתהליכי הבנייה. אחרת אנחנו נצטרך לבצע שינויים מקיפים בתהליך הבנייה, מה שכמובן עלול לעלות לנו לא מעט כסף ולקחת לא מעט זמן.

כיצד נשתמש בדלתות נסתרות בצורה נכונה

ראשית, אנחנו צריכים לבחון כיצד דלתות מסוג זה משתלבות במבנה. איך אנחנו יכולים להתקין אותן, כך שהן יתאימו לעיצוב של המקום בצורה אופטימאלית. צריך לשים לב, מאחר והדלתות עומדות בקו ישר עם הקירות, הרי שאנחנו יכולים להשתמש בצבעים דומים או צבעים שיש ביניהם קשר, וכך אנחנו יכולים לעשות גם עם הריצוף נניח. ואז אנחנו יוצרים אחידות או שילובים שיכולים להתאים לעיצוב של המקום בצורה מושלמת.

שנית, אנחנו צריכים לבחון באילו ידיות להשתמש, כיצד הן משתלבות בדלת, כך שהן לא יהרסו את העיצוב שיצרנו. מן הסתם, אנחנו נצטרך להתקין ידיות לשימוש נוח ופשוט, אך הן צריכות להיות מעוצבות בצורה כזו שתתאים למבנה הדלת ולעיצוב הכללי של המקום.

שלישית, חשוב לבחור דלתות עמידות, חזקות, דלתות שהחומר שלהן איכותי ויכול להישמר זמן רב. ככל שהדלת תישמר זמן רב יותר, כך העיצוב יישמר זמן רב.