היתרון נמצא על הקיר

בעשור האחרון הפכו הטפטים וחיפויי קיר למוטיב עיצוב המועדף על ידי הישראלים שמעטר את קירות הבתים ומעניק להם את אופיים, ועדיין לעיתים קשה לאתר ולמצוא את הגוון המדויק או הדוגמה שנרצה להטמיע בחלל. במיוחד עבורם מציע מותג חיפויי הקירות הצרפתי Novelio ,מהמובילים בתחומו בעולם, חיפויי קיר טבעיים ועמידים עשויים סיבי פיברגלס, ובכללם טפטים בהתאמה אישית אותם ניתן לצבוע ולסגנן בהתאם לצרכים, לרצונות ולסגנון הבית.

יתרונם הגדול של חיפויי הקיר טמון בכך שהם עמידים במיוחד עם חיי מדף של מעל 20 שנה, זאת הודות לסיבי הזכוכית מהם הם מורכבים, ועל כן הם אידיאלים לבית הישראלי הדינמי שנוטה להישחק בקלות.

הטפטים שך Novelio קלים מאוד להדבקה וניתנים לצביעה מחדש כך שגם אם בעוד תקופה שוב רוצים לגוון ולהחליף צבעוניות או סגנון, ניתן לעשות זאת בקלות ויעילות. ניתן לבחור את הדוגמה והמרקם מבין מבחר רחב של אלטרנטיבות קיימות.

זאת ועוד, הם אינם מכילים PVC ומסייעים לשמירה על איכות האוויר בבית, הם ניתנים לשטיפה, חסינים לאש וידידותיים במיוחד לסביבה (מכילים מעל ל-90% חומר ממקור ביולוגי).

המחיר: החל מ-150 ₪ למטר כולל התקנה וצביעה או החל מ-120 ₪ כולל התקנה ללא צביעה (לאלה הרוצים להתפרע ולסגנן את הקיר לגמרי בעצמם).

פרטים נוספים אודות המותג החדש ניתן לקבל בעמוד הפייסבוק של המותג בישראל- Wall Designs Israel
או בטלפון 054-7339404