הכהה הבהיר החדש

שנת 2019 אמנם נפתחה לפני פחות מחודש אבל כבר עתה מסתמן טרנד בולט במיוחד: הכהה זה הבהיר החדש! אחרי מספר שנים בהם נפתח התחום למגמות חדשות ובכללן שימוש בצבעוניות עזה ונועזת וחומרים ייחודיים, דבר אחד בטוח- הכהה זה הבהיר החדש.

 

התמונה באדיבות איילמינם, יבואנית LAMINAM לישראל

 

אחרי שנים בהן חששנו מגוונים כהים אלה חוזרים לגדולתם. הם נועזים, דרמטים, מבליטים ומעצימים את הצבעים סביבם ובניגוד גמור לדעה הרווחת, הם אינם מקטינים את החלל אלא מייצרים אינטימיות, חמימות ורוח כל עוד משתמשים בהם נכון.

 

התמונה באדיבות איילמינם, יבואנית LAMINAM לישראל

 התמונה באדיבות איילמינם, יבואנית LAMINAM לישראל

 

המותג האיטלקי LAMINAM מציע מגוון רחב של משטחי גרניט פורצלן בצבעוניות כהה דרמטית ואלגנטית הנאמנה למגמה. המותג, הידוע כזה ששינה את חוקי המשחק בתחומו בזכות מגוון רחב של משטחי גרניט פורצלן עמידים במיוחד המדמים חומרים טבעיים, הפליא ליצור משטחים בצבעוניות כהה ואלגנטית בהשראת מתכות, סוגים שונים של שיש שחור,  ומגוון עצים טבעיים בגוונים הכהים.

 

באדיבות איילמינם, עיצוב אד' יעלה דגנית אבגי, צילום אלעד גונן

 

לדברי אייל שימן, מנכ"ל חברת איילמינם, יבואנית משטחי LAMINAM לישראל, "הצבע השחור הופך לדומיננטי ונוכח במטבחים, חדר הרחצה וכן בריצופים ובחיפויים. אם בעבר הוא נחשב לכהה יתר על המידה, כזה שמקטין ומחשיך את החלל בצורה דרמטית, בשנים האחרונות חל היפוך במגמה וכיום הוא נתפס ככזה שיכול לשוות לחלל מראה אלגנטי ויוקרתי.

 

התמונה באדיבות איילמינם, יבואנית LAMINAM לישראל

הוא נחשב למיוחד, מקורי ודרמטי ומאפשר הדגשה טובה בהרבה של התאורה בפרט במטבחים ובחדרי הרחצה וכן של האלמנטים הלבנים שאגב גם אותם ניתן לבחור בשחור אך זה כבר עניין של טעם ותעוזה".

 

התמונה באדיבות איילמינם, יבואנית LAMINAM לישראל

 

בזכות טכנולוגיות הדפסה מתקדמות מצליח המותג להטמיע את הדוגמאות בצורה מוחשית ובמקביל לשוות למשטח מגע המזכיר גם הוא את החומר המקורי. כך למשל אפשר לחוות את נימי וגידי השיש ולהבחין בריקועי המתכת שמכניסים לחלל מראה תלת מימדי. זאת ועוד, ניתן לחתוך את המשטחים  בלוחות ג'מבו עד למידות 3.2/1.6 מ' , ולהתקינם במינימום חיבורים, לנראות אסתטית אחידה.

 המשטחים, המשמשים הן כחיפויים למטבח ולחדרי הרחצה והן כחיפוי לקירות, ארונות ורהיטים, אינם נשרטים, 100% אנטיבקטריילים שכן הם אינם סופחים ועמידים במיוחד בפני חום וחומרים כימיים כך שניתן להניח עליהם סיר רותח או לנקותם באקונומיקה- הפיתרון המושלם לבית הישראלי.