משלבים מימד של יוקרה

בין אם אתם מחובבי הסגנון המודרני, האקלקטי, התעשייתי או אחר, מרבית הסיכויים שתשמחו להכניס למרחב המעוצב נופך יוקרתי ומהוקצע, בדמותם של חומרים מוקפדים העשויים היטב. משטחי גרניט הפורצלן של המותג האיטלקי LAMINAM,שחנך לאחרונה אולם תצוגה חדש של המותג ברחוב בצלאל 3 ברמת גן,הם דוגמה מוחשית לכך ומצליחים, בזכות שלל גימורים ודוגמאות והתקנה בעלת מינימום חיבורים, ליצור את המראה הנחשק.

משטחי גרניט הפורצלן העמידים של המותג מצויינים כאלמנט לריצוף וחיפוי ובתוך כך, רבים מהמעצבים והאדריכלים משתמשים בהם ליצירת קירות כוח, חיפוי דלתות ואפילו כפלטות מדוקקות ואלגנטיות לשולחנות לסביבת הבית והחוץ. המשטחים רבי יתרונות לא רק בנראותם אלא גם בתחזוקתם- הם אינם נשרטים, אינם סופחים ועל כן הם 100% אנטיבקטריאליים וכן ניתן לנקותם ללא חשש.

משטחי למינם, תכנון אדריכלית יעלה דגנית איבגי, צילום אלעד גונן

באדיבות איילמינם, יבואני LAMINAM, תכנון ועיצוב קינן אדריכלים, צילום עודד סמדר

בזכות טכנולוגיות הדפסה מתקדמות אותן פיתח המותג ניתן לשוות לכל משטח טקסטורה ולהטביע בו דוגמאות במראה מרענן וטבעי ובתוך כך כאלה הנושאים דוגמאות מרהיבותשנראה כאילו נלקחו מהטבע כדוגמת אבן, עץ טבעי, מגוון מתכות ושיש בצבעוניות אותנטית המדמה במדויק את גידיו ונימיו של החומר הטבעי. זאת ועוד, אותן טכנולוגיות מאפשרות חיתוך לוחות ג'מבו במידות לא רגולריות עד ל3.2/1.6- מ' , ולהתקינם במינימום חיבורים, לנראות אסתטית אחידה.

באדיבות איילמינם, יבואני LAMINAM, תכנון ועיצוב הילית בוברוביץ, צילום ליאור טרוים

באדיבות איילמינם, יבואני LAMINAM, תכנון ועיצוב שרי עוז, צילום עודד סמדר