קרמיקה לאמבטיה – למה זה חשוב?

כאשר אנחנו מעצבים מחדש את הבית שלנו ומשפצים אותו אנחנו רוצים פעמים רבות לשפץ גם את האמבטיה שלנו. שיפוץ אמבטיה יכול להיות סיפור מורכב ולא פשוט בכלל. כאשר אנחנו משפצים את האמבטיה שלנו אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם הוא איזה קרמיקה תהיה בחדר. בחירה של קרמיקה לאמבטיה יכולה לאפשר לנו לשדרג את המראה של האמבטיה שלנו ולהפוך אותו להרבה יותר יוקרתי ויפה. בית שחדרי האמבטיה בו מאובזרים ויפה הוא בית אסתטי יותר שנעים לגור בו.

קרמיקה לאמבטיה – למה חשוב לשים לב שבוחרים קרמיקה לאמבטיה?

כאשר אנחנו באים לבחור קרמיקה לאמבטיה חשוב שנבחר קרמיקה שיכולה למנוע מצב של החלקה באמבטיה. עוד חשוב לשים לב לצבע של הקרמיקה שאנחנו בוחרים לחדר האמבטיה שלנו. אנחנו יכולים לבחור קרמיקה בצבע בהיר או קרמיקה בצבע כהה יותר. כדאי לקחת בחשבון איזה סוג קרמיקה יהיה קל יותר לנקות באופן שוטף ואיזה סוג קרמיקה הכי יכולה להתאים לסגנון העיצוב של החדר ושל כלל הבית.

כיור אמבטיה לבן על רקע קרמיקה. מקור: יח"צ

קרמיקה לאמבטיה – ועיצוב מותאם אישית של האמבטיה

קרמיקה לאמבטיה יכולה לאפשר לנו לעצב באופן מותאם אישית את האמבטיה שלנו. עיצוב מותאם אישית של חדר האמבטיה שלנו יכול לאפשר לנו ליהנות יותר מחדר האמבטיה הפרטי שלנו. כדאי לזכור שחדרי אמבטיה הם חללים קטנים והבחירה איזה קרמיקה תהיה בהם יכולה לאפשר לנו להגדיל את החלל ולתת לו אשליה שהחדר הרבה יותר גדול. מומלץ לכן לבחור בקרמיקה בצבע בהיר שתהיה בחדר כי היא מעניקה אשליה של חלל הרבה יותר גדול.

קרמיקה לאמבטיה – לאמבטיה יוקרתית ויפה

הבחירה של קרמיקה לאמבטיה תאפשר לנו לעצב את חדר האמבטיה שלנו כך שהיא תהיה יוקרתית ויפה יותר. חדרי אמבטיה צריכים להיות חדרים מפנקים שנעים לשהות בהם ושרוצים להיות בהם. אנחנו יכולים לבחור לעצב את החדר כך שהוא יתאים באופן אישי לטעם שלנו ולצרכים הספציפיים שלנו. מומלץ מאוד להתייעץ עם מעצב פנים מומחה איך הכי נכון לעצב את חדרי האמבטיה בבית שלנו כך שהם יתאימו לעיצוב הכללי של הבית שלנו.

בסופו של דבר בכל בית יש לפחות חדר אמבטיה אחד אם לא שניים או יותר. כאשר אנחנו באים לעצב את החדר חשוב לשים לב לתכנון התוואי הפנימי שלו. עוד חשוב לשים לב לבחירה של הקרמיקה בו וחשוב גם לשים לב איזה פרטים נוספים אנחנו בוחרים שיהיו בחדר. מומלץ תמיד לבחור קרמיקה שדוחה החלקות ושהיא קצת מחוספסת יותר במרקם ובטקסטורה שלה. כדאי לשקול טוב מאוד איזה צבע אנחנו בוחרים לקרמיקה ותמיד לזכור שבחירה בקרמיקה לבנה או בקרמיקה מסוג שיש היא בחינה מנצחת וקלאסית מאוד ויפה שיכולה להפוך את החדר להרבה יותר יוקרתי ונעים בסופו של דבר.