רגע אחרי עונת הנסיעות מסתמן: האיים הכי יפים נמצאים בישראל

לא, לא התבלבלנו. עונת הנסיעות אמנם מאחורינו אבל אלה שכבר מתחילים להתגעגע לחופשה החלומית באיי סיישל, המלדיבים או פיג'י ישמחו בוודאי לגלות שגם כאן בישראל יש לנו לא מעט איים משגעים, יפהפיים ומעוררי השראה- במטבח.

איילמינם, יבואנית משטחי למינם, צילום יחצ חול

רגע לפני סופו של עשור, מעמדו של האי במטבח הישראלי רק מוסיף לצבור תאוצה. הוא משמש כציר דינמי ומרכזי להכנות, לבישולים, לאכילה וחשוב לא פחות לאיחסון וניצב בלב החלל החשוב בבית לכן אין זה פלא שרבים משקיעים בתכנונו ועיצובו. אחד הנדבכים החשובים ביותר אותו יש לבחור בקפידה הוא המשטח העליון שמעבר לנראותו צריך להיות פרקטי ועמיד במיוחד.

באדיבות איילמינם יבואנית משטחי למינם, תכנון ועיצוב קינן אדריכלים, צילום עודד סמדר

לדברי אייל שימן, מנכ"ל ובעלי חברת איילמינם המייבאת ארצה את משטחי LAMINAM מאיטליה, קיימים כיום חומרים רבים ומגוונים שעונים לא רק על צורך וויזואלי אלא גם ערך פרקטי ובריאותי. משטחי ה- LAMINAM, שעשויים גרניט פורצלן, מגיעים ביחידות גדולות ומרשימות במיוחד וככאלה הם יכולים לעטוף את אי המטבח עם מינימום תפרים ומפגשים בולטים. זאת ועוד, בעוד שהשיש הטבעי עשוי ממחצב רך, חלש וסופח, על משטחי ה-LAMINAM ניתן להניח ללא חשש סיר רותח, פלטת שבת ולנקות עם חומרי ניקוי כדוגמת אקונומיקה. מכיוון שהם אינם נשרטים, אינם סופחים ו- 100% אנטיבקטריאלים, ניתן לחתוך עליהם ללא חשש. בכוחם של דגמי הסדרה לשוות לחלל המטבח מראה אלגנטי ויוקרתי וניתן בנוסף להשתמש בהם גם כציר המשכי לחיפוי קירות החלל".

משטחי למינם בפרויקט של האדריכלית יעלה דגנית איבגי, צילום אלעד גונן

שימן מוסיף כי, "טכנולוגיית היצור המתקדמת שפותחה על ידי המותג מאפשרת יצירת משטחים בשלל סגנונות, גימורים, דוגמאות וצבעים, כולל דמויי חומרים טבעיים והם מתקרבים מאוד למוצר המקורי גם ברמת הטקסטורה והתחושה שלהם כך ניתן ליצור איים בנראות מתכתית, איים בגימור עץ, שיש ועוד שלל מחצבים. זאת ועוד, משטחי המותג, עמידים וחזקים במיוחד מאפשרים ליצור משטח שחורג כ-30 ס"מ מגוף הרהיט, ללא תמיכות מיוחדות ובכך ליצור איזור אכילה אלגנטי ומרחף שנאמן לתפיסת העיצוב המודרנית הנקיה והאלגנטית".

איילמינם, יבואנית משטחי למינם, קרדיט יחצ

חברת איילמינם, יבואנית LAMINAM– אולם תצוגה רחוב בצלאל 3, מתחם הבורסה רמת גן

Facebookלמינם – Laminam אתר- www.laminam.co.il