גלידה גם בחורף

עכשיו זה סופי- צבעי הגלידה יבלטו בשנת 2018 בבתים של כולנו ויעוררו את כל החושים. לא מדובר בעיצוב משוגע, אם כי בנגיעות ורודות, ירוקות, כחולות וצהובות שיתווספו ללבן והשמנת המוכרים והקלאסיים.

באדיבות חותם-עיצוב חובק עולם

זאת ועוד, לאורך כל השנה, בין אם חם או קר בחוץ, הצבעים הפסטליים והדינמיים תורמים לפתיחות ולרצון להכניס 'חיים' עדינים לבית.

הלל אדריכלות ועיצוב פנים, צילום לירן שמש

צבעי הגלידה מגיעים בפריטים קטנים וגדולים, הם עושים את 'העבודה' ומזניקים את החלל למעלה. פריטים כמו ברזים, שטיחים, מטבחים, דלתות, גופי תאורה, כסאות, כורסאות ופופים בתחום העיצוב, הם רק דוגמא קטנה לטרנד הגלידה שמשרה שלווה ואופטימיות בדרכו העדינה.

THE BUTCHERS FURNITURE, צילום גלעד רדט

חברת דומיסיל, קרדיט יחצ

מגמת המינימליזם ששולטת בעיצוב הבית הישראלי בשנים האחרונות הביאה לשימוש נרחב בצבעי השמנת והלבן. בעת האחרונה אנו רואים מגמה שמעידה על תעוזה בקרב הישראלים, שלפתע מוכנים להכניס צבע לביתם. הכנסת פריט דומיננטי אחד כדוגמאת ארון, שידה או אפילו חיפוי קיר בצבע, יש בה בכדי להקרין אווירה שלווה ורגועה בחלל הכולו.

חברת חלמיש, צילום ערן ניב

צבעי הגלידה מהווים אופציה מרעננת ואופטימית בפנים הבית. הם משדרים חמימות ושמחה. הם התשובה ל'נועזות' -אופצייה נעימה לאלו שלא רוצים לעשות שינויים מרחיקי לכת בבית, אולם עדין חשוב להם לרענן היא באמצעות אקססוריס קטנים , כמו כריות, שטיחים, גופי תאורה שולחניים, עציצים ועוד.

רוצים להתאוורר? תכניסו לחלל מגוון פריטים קלילים או כאלו שמזכירים את הקיץ. ים, גלידה, פסטל, קרח, אבטיח, כל דבר שמזכיר את הקור של הקיץ יתקבל בברכה בבית. אזכורים שמגיעים בצורה של הדפסים, חיפויים, צבעים, שטיחים, גופי תאורה וכו. זאת ועוד, אותה קלילות יכולה לבוא לידי ביטוי גם באמצעות פופים, שרפרפים, ידיות מדליקות וצבעוניות לרהיטים קיימים, בקיצור דברים קטנים שיכולים לעורר את הקיץ בבית.

גלריה פחות מאלף, האמן דוד פולונסקי, צילום ארי מארצ'ה

לסיכום, צבעי הפסטל  אינם רק עונה או צו אופנה, מדובר באווירה שלמה וקבלה בברכה של השמש, הפרחים, צבעוניות וכמובן גלידה טובה!