ההורים עובדים חיוניים והילדים לומדים במסכים- עיצוב דופלקס מותאם תקופה

 

 

שיפוץ ועיצוב הדירה נעשו עבור משפחה בת ארבע נפשות אשר רכשה דירה באותו בניין בו התגוררה לפני כן ועברה מהקומה הראשונה לקומת הדופלקס. שני ההורים הינם עובדים חיוניים ועובדים שעות רבות מחוץ לבית ושני ילדים צעירים שמבלים הרבה זמן בבית בלמידה מרחוק בהתאם לתקופה. העיצוב נעשה מתוך מחשבה לייצר עבור המשפחה בית מפנק, משפחתי, נעים וחמים שלהורים כיף לחזור אליו בסוף היום ולילדים נעים וכיף לבלות בו במהלך היום בתכנון מודרני ופרקטי שמותאם למשפחה צעירה.

פרויקט: עיצוב דירת דופלקס משופצת בכפר סבא שטח:200 מר' + מרפסות בשטח של כ-50 מר' הדיירים: משפחה צעירה- זוג הורים עם שני עיצוב פנים: שלומית דאובה
חדר רחצה. קרדיט: נדב פקט

חדר רחצה. קרדיט: נדב פקט"העיצוב הותאם לצרכי המשפחה לה היה חשוב שקומת הכניסה תשמש כחלל אירוח עם חלל מגורים הכולל חדר שינה של ההורים והקומה השניה תשמש כחלל מגורים והאירוח של הילדים. את המעבר לדירה החדשה הם רצו לעשות עם מספר בגדים בלבד כך שהדירה היתה צריכה להיות מרוהטת ומחודשת ממסד עד טפחות" מספרת המעצבת, שלומית דאובה.

מטבח. קרדיט: נדב פקט

הקו המנחה של עיצוב הדירה היה עיצוב בקווים ישרים, שימוש בחומרים פרקטיים ושילוב צבעים קרים וחמים לאיזון והרמוניה. סגנון הריהוט שנבחר באופן טבעי של סטודיו נפר הוא מודרני בקווים ישרים וצבעים מונוכרומטיים של אפור, בטון וברזל בשילוב עם גווני עץ אגוז להכנסת חמימות. הריצוף מהווה רקע אפור וניטרלי כאשר הכורסאות הצבעוניות, ציור מעל פינת האוכל ואביזרים שונים בדירה נותנים את נגיעות הצבע ותורמים לאווירה ואנרגיה שמחה.

 

הסלון, המטבח ופינת האוכל נמצאים בחלל משותף כאשר החיבור בין הסלון ופינת האוכל נעשה על ידי הנמכת מיזוג ותאורה. קיר הטלוויזיה בסלון נבחר כקיר כוח שעליו ספריית ברזל מרשימה וספרים שהיה חשוב לבעלי הבית לצורך תצוגה ולשימוש יומיומי. תמונות ברזל ותמונה אמנותית מכניסים עניין בשאר הקירות. המטבח והספרייה השחורים יוצרים אלמנטים מרשימים ואלגנטיים בחללים השונים ושילוב עם נגיעות עץ שמאזן ומכניס חמימות ומשתלבים עם צבעי הכורסאות והשטיח שנותנים זריקות צבע לחלל.

 

"התכנון של המטבח היה מאתגר במיוחד בגלל הצמידות שלו לחלל המדרגות שמהם עולים לקומת החדרים. בכדי לייצר הפרדה תוכנן קיר ארונות גבוהים השקוע מתחת לגרם המדרגות" מוסיפה דאובה. הארונות הגבוהים כוללים שני מקררים סמויים ומסתירים את גרם המדרגות וכך נוצרה הפרדה מוחלטת בין המטבח למדרגות. במסגרת השיפוץ הוחלפו כל הדלתות בדירה לדלתות חדשות ומודרניות של "פנדור".

חדר שינה. קרדיט: נדב פקט

חדר השינה של ההורים צמוד לחדר רחצה מפנק עם דלתות זכוכית גדולות. עקב הזזת הקירות נוצר קיר מאחורי המיטה, עם חלונות השונים בגודלם ולכן הוזמן וילון לאורך כל הקיר להסוואת ההבדלים. הוילון של "וילונות גלומר" תורם גם לתחושת חמימות ויוצר אוירה של בית מלון. חדרי הרחצה בדירה מפנקים עם ריצוף דמוי עץ שממשיך את הריצוף היפה והפרקטי שבחדרי השינה ועם עיצוב מאוד נקי ומודרני.

חדר ילדים. קרדיט: נדב פקט

"את חדרי הילדים היה חשוב לעצב בהתאם לסגנון ולרצון שלהם ולכן הילדים השתתפו בבחירת הרהיטים והגוונים לחדרם. לכל חדר יש חדר רחצה פרטי צמוד. בחלל האירוח של קומת הילדים הועמדה ספה צבעונית שמשלבת גוונים עזים ויוצרת מרחב אירוח צבעוני לצעירים. כמו כן בקומה ישנה מרפסת שתשמש את הילדים לאירוח ומשחק".

 

שתי מרפסות נוספות נמצאות בקומת הכניסה של הדירה. אחת צמודה למשטח ומיועדת לשימוש המשפחה ושניה, גדולה יותר מיועדת לאירוח ולכן מאובזרת ברהיטים מתאימים לכך ומנגל.

חדר רחצה. קרדיט: נדב פקט

חדר הממד תוכנן כחדר עבודה ואיזור אחסון הממשיך את הקו העיצובי של הדירה עם בחירת גוונים נעימים, נקיים וכולל ארונות קיר גדולים ליצירת מקום אחסון פרקטי ונוח .