חשבו על הכל

הדירה נהנית מיתרונות רבים: היא ממוקמת בקו ראשון לים עם תצפית מרהיבה אל עבר החופים ומי הים התכולים. בנוסף, היא מתוכננת ומעוצבת בקפידה בסגנון לופט אורבני ובעלת תקרות גבוהות. על כן התבקש לתכנן מטבח שמאפשר לבשל ולהנות במקביל מהנוף הנדיר שנשקף מבחוץ.  

ניגא שף FOR HOME, אדריכל עמיר צורף, צילום איתי אבירן

לדברי יעל מוסקוביץ, סמנכ"לית השיווק ומבעלי ניגא שף FOR HOME, "בעלי הדירה הכירו לטובה את  ALPES INOX כמותג יוקרה בינלאומי כבר שנים. עתה, משעמדו לשדרג את המטבח בדירה בחרו בו בין היתר הודות לקו המינימליסטי והנקי וחזיתות הנירוסטה שקולעים לעיצוב החלל ומשתלבים עם החומרים האחרים בהם הבטון החשוף, אבן הטרברטין והזכוכית. המראה שהתקבל הוא אורגני והומוגני ונותן ביטוי נהדר לנוף, שמשתקף בחזיתות המטבח ומכניס את קו החוף של תל-אביב ממש לתוך הדירה".

 

המטבח והסלון הם חלק מחלל אחד רחב ומואר. כדי לאפשר  חציצה ביניהם לעת הצורך עיצב האדריכל דלתות זכוכית באורך מלא מרצפה לתקרה אשר מסתובבות על ציר ומסגרת פליז ייחודית, בכך הן יוצרות הפרדה כשהן כמעט אינן מורגשות, ועם זאת מאד מרשימות.

ניגא שף FOR HOME, אדריכל עמיר צורף, צילום איתי אבירן

המותגALPES INOX  מוביל את תחום המטבחים המקצועיים לבית כבר עשורים הודות למוניטין שצבר, הנדסת האנוש, המודולציות שמיוצרות על פי מאפייני הפרויקט והגימורים המהוקצעים. "את המטבח תכננו מיחידות FREE STANDING שיוצרו במיוחד עבור הפרויקט , עשויות נירוסטה פנים וחוץ בגימור משי ולבקשת הלקוחות שילבנו פתרונות אחסון אלגנטיים ומתקדמים עבור מוצרים שנמצאים בשימוש תדיר ועם זאת רוצים להצניע. כך למשל עבור עמדת הקפה יצרנו ארון מיוחד נשלף וכשהיא אינה בשימוש היא שבה לגוף היחידה ונטמעת מבעד לחזית אחידה ונקייה", מסבירה מוסקוביץ. "יצרנו עבורם עמדת עבודה נוחה ופרקטית שמוארת בתאורה לד עם משטח נירוסטה אנטיבקטריאלי ובו כיור משולב כיחידה אחת ללא חיבורים. בנוסף, שילבנו פח אשפה שמהווה חלק אינטגרלי מהמשטח וככזה הוא חסכוני במקום, נוח במיוחד ושומר על סביבת עבודה נקיה גם תוך כדי ההכנות והבישולים. על מנת לשמור על נראות מהוקצעת ו-TOTAL LOOK, שילבנו בקו העליון של המטבח סיומת דומה לזאת שבדפנות המטבח ומשלימה את הקונטור".

ניגא שף FOR HOME, אדריכל עמיר צורף, צילום: איתי אבירן

גם בתכנון המגירות הושקעה מחשבה: "ניצלנו את שטחי האחסון בעזרת מגרות נסתרות כפולות, חבויות מבעד לחזית אחידה עם מינימום קווי רוחב שחותכים אותה", מסבירה מוסקוביץ. "החלוקות הפנימיות נוצרו על מנת להתאים בגודלן למוצרים ואביזרים שונים, כך למשל יצרנו אזור לאחסון הסכינים בצורה נוחה ובטיחותית ומקום ייעודי לקרשי חיתוך מובנים שנשלפים על פי צורך. החכמה בהתאמת המטבח לבית היא לשלב אותו בסביבתו בצורה המיטבית הן מבחינת תכנון המבנה החיצוני והפנימי והן מבחינת החומרים. כך אנו יוצרים סביבה נעימה ופונקציונלית לאורך שנים".

ניגא שף FOR HOME, אדריכל עמיר צורף, צילום איתי אבירן