בית פרטי באבן יהודה

רונית פוגל הוזמנה על ידי משפחה בת 4 נפשות. הדרישות של בני הזוג היו לבית ”פרקטי“ ו“פונקציונלי“ עם תקציב מוגבל ומוגדר מראש. לדברי רונית, מדובר באנשי משפחה חמים ושמחים והבית עוצב מתוך מחשבה לשקף את אופי הדיירים.
מתוך כך, הוחלט לעצב בית בשילוב של צבעי לבן וירוק עז – צבע אהוב על אם המשפחה – שהינו צבע שאי אפשר להתעלם ממנו והוא הופך, על פי רונית, לבעל תעוזה רבה אפילו עוד יותר, על הרקע הלבן. שילוב הצבעים ניכר בכל חללי הבית ויוצר אטמוספירה קלילה, אוורירית, שמחה, חמימה ומשפחתית.

הדיירים: משפחה בת 4 נפשות, זוג הורים + 2 ילדות קטנות.
שטח: 190 מ"ר על רבע דונם, גינה קדמית וגינה אחורית.
קומת כניסה: סלון, מטבח, שירותי אורחים ופינת אוכל.
קומה א': 3 חדרי ילדים, מקלחת וחדר רחצה ילדים, סוויטת הורים וחדר רחצה הורים

בית בירוק באבן יהודה

חלל מרכזי: רונית פוגל נתנה דגש למציאת פתרונות יצירתיים לניצול מקסימלי של החלל.
כך, את החלל הגבוה שמתחת למדרגות, הפכה רונית לארון בנוי לתליית מעילים, בשילוב עם מגירות לנעליים. את החלל
הנמוך שמתחת למדרגות, שבדרך כלל נחשב כשטח מבוזבז, ניצלה רונית ליצירת פינת צמחייה, בשילוב עם חלוקי נחל ותאורה מתאימה.

סוויטת ההורים המפנקת מוצבת כיחידה עצמאית בקומה העליונה-השילוב ההרמוני בין הצבעים הרכים של הקירות כריות הנוי המעוצבות, כיסוי המיטה הרחב הוילונות ופרקט העץ החם, יוצרים אווירה קסומה שלווה ורגועה שאת משתוקקת ומצפה להניח בה את הראש בכל סוף יום עמוס…

הכניסה: רונית פוגל מסבירה כי מכיוון שהכניסה מאופיינת בחלל גדול ופתוח וללא קירות, החליטה ליצור 3 עמודים דקורטיביים כאלמנטים עיצובים, זאת מבלי לסגור את החלל לגמרי ובכדי לא ”ליפול“ ישירות על הסלון, מיד כשנכנסים לבית. כך נוצרת מבואה חמימה ומקבלת פנים.

המטבח: מטבח בקווים מקבילים פרקטי מאוד לעבודה ומודרני בתכנון. שילוב של אי במטבח, המתוכנן כחלל פתוח, היא דרך טובה להפריד בין המטבח לשאר חללי הבית, לזכות במשטח עבודה נוסף ובדלפק אכילה.
אזור האחסון הגבוה, המוצב מאחורי האי, מאפשר איחסון מקסימלי, פתרונות חכמים ועבודה ארגונומית נוחה. התקנת יחידות אחסון עמוקות וגדולות, המכילות את כל המכשור וכלי המטבח, יוצרים מראה של שיש נקי ואחיד.
הגוון הירוק העז של משטח השיש הוא מאוד דומיננטי, יוצר עניין ושובר את המראה החלק והנקי, מה שיוצר בבית אנרגיה מזמינה שמחה חמימה ומשפחתית.